星期三, 四月 20, 2016

瘦1-2kg是假的,瘦10kg才是真的好产品 | Call it great product only if you able to lose 10kg of weight || VIP Bio Mangosteen Complex

| |

Lose 10kg with VIP Bio Mangosteen Complex

VIP见证79:
见证感言: 生了2个孩子的我,每次怀孕体重总是会升到72kg-75kg,整整重了20多kg.

生产后体重还是在64/65kg,看着镜子前的自己,怎样看都觉得丑死了,自己看到自己都想吐了,试问自己的老公看到自己全身的肥肉,还会有胃口吗?当时去买衣服还要买到XL才能穿漂亮的裙子只有看的份而在做着网卖产品的我,这种身材哪里敢出来见人呢?

直到公司通知我说我们即将要出一系列的瘦身产品,给了我sample让我先尝试,就这样,我的瘦身旅程就开始了一开始的第一个月,跟着我们的秘诀吃法,体重在第一个月下降了6kg开心死我了,继续第二个月体重又下降了4kg就这样,短短2个月的时间我甩掉了10kg10kg10kg,3餐照吃不需要运动,就在2个月的时间内,我竟然也可以瘦了10kg这就是我们产品的威力。

VIP Customer Testimonial: 
Customer: I'm 2 child's mother. Every time during pregnancy, my weight gain from 72kg to 75kg, total 20kg!

After i give birth, i still having 64/65kg. I feel i am ugly, fat, disgusting. I believe my husband feel the same way. As an agent selling product online, i barely not dare to came out and meet my customer, is a shame.

The day have come, company said will give people to test the new product. I tried VIP Bio Mangosteen Complex. First month i follow the instruction that give by company. Surprisingly my weight lose 6kg! I am so happy about it. 2nd month, i able to lose another 4kg. Total of 10kilos! 10kg! The most miracle is, i not have to gave my 3 main meal cause. i can eat as normal, and i still able to lose 10kg, that the power of the product.