星期五, 十二月 20, 2013

Vslim 见证篇

| |
见证者60:

"拥有性感魅力"




我长期在 Office “坐” 工,没什么运动,就这样 “坐” 到肚腩越来越大! 侥幸之下,有位卖家介绍和教导我使用 VSLIM 的正确方法,大概使用了 14 天左右,很明显地看到肚腩小了,衣服也松了! 真的太感谢这位卖家的亲切与耐心地鼓励我!有了 VSLIM,让我重新找回了自信!

order now



见证者61:

“要平坦如夷,不要肥如怀孕”




由于工作的关系,每天都需要坐在电脑前打单,时间久了,肚腩就不知不觉地越来越大了。朋友们都笑我肚腩大得像怀孕了几个月似的,多么地伤心和心痛。后来经过阿姨的介绍,我认识了 VSLIM 瘦身霜,刚开始使用时不相信真的能瘦。涂抹了一个星期而已,肚腩完全扁平了,很开心哦!真的非常感谢 VSLIM 让我瘦下了。

order now



见证者62:

“懒人瘦身法,神奇效果”




刚开始使用 VSLIM 时有点不习惯,涂抹完后感觉有点烧烧的。虽然我买了 VSLIM 很久了,由于很忙的关系,我有时候有用,有时候没用。大约涂抹了 1 个星期左右,感觉肚子有点小了。VSLIM 真的很不错哦。我相信再涂多几次就可以和我的小肚腩说再见了。



order now


Testimoni 63:

“87 cm to 73 cm, (5 Inci)”



Dulu perut saya hanya 22 inci, selepas melahirkan 1 anak, perut saya naik mendadak. Selama ini saya hanya memakai baju kurung sebab ada sebiji perut yang besar. Sekarang saya sudah boleh memakai baju kebaya yang saya cintai. VSLIM dah menolong saya menguruskan perut saya. Bukan hanya saya, mak, suami saya juga menggunakannya. Sekeluarga saya sangat berterima kasih dengan kawan saya kerana kawan saya memperkenalkan VSLIM kepada kami. Tanpa VSLIM, tidak mungkin perut saya boleh menguruskan dengan CEPAT dan BERKESAN.



order now

TESTIMONI 64: 

“Dah Cuba Banyak Produk Tapi Tak Berkesan? Cubalah VSLIM! ”




Perut oh Perut. Bila kamu nak jauhikan saya? Perut buncit ini memang merunsingkan saya, dah lama saya nak buangkannya, tapi tak berjaya. Dah banyak kali saya cuba produk berlainan, tetapi akhirnya tak berjaya. Saya pun dah bosan nak cuba kerana sudah cuba terlalu banyak produk. Kali ini isteri kawan saya memperkenalkan VSLIM kepada saya, saya juga tidak percaya, sebab hanya 1 hari sapu 2 kali boleh kuruskah? Isteri kawan saya bagi saya janji, jika tidak boleh kurus dia bayar balik duit. Jadi saya cubalah. Ia memang berkesan. Saya pun sudah berjaya menguruskan perut buncit saya. Berterima kasih kepada kawan dan VSLIM. Saya sudah BERJAYA. Jangan tunggu lagi kawan, beli VSLIM dan cuba. Ia memang berkesan!


order now
见证者65:

“剿灭肚腩不是梦, 纤细双腿在眼前”





我给身边亲朋戚友的感觉就是瘦小型的,可是自己还是觉得有个小肚腩,腿也不够纤细。加上自己又爱吃,想瘦却懒惰做运动,所以选择了 VSLIM,希望能迁灭我的小肚腩和大腿纤细些。现在真的实现了,VSLIM 真的很棒




order now

见证者66:

“ VSLIM 在手,想怎么瘦就怎么瘦”





感谢 VSLIM 成功让我在短短的 19 天内把我臃肿的肚腩慢慢地变小。我会继续使用 VSLIM,因为有了 VSLIM,我相信终有一天自己也能像其他美眉们一样拥有扁平的腹部


order now